Saturday, December 18, 2010

Blog?




Pertamanya dan untuk selamanya ku panjatkan kesyukuran ke hadrat ILAHI kerana dengan kuasa-Nya telah memberikan aku segalanya dalam kehidupan. Jua tidak kulupakan kepada Nabi MUHAMMAD s.a.w, selawat dan salam ku abadikan untuknya.

Setelah sekian lama aku mendengar istilah 'blog', baru saat ini aku terbuka untuk mendalami apakah yang dimaksudkan dengan istilah tersebut. Terasa amat ketinggalan bila gagal untuk menggunakan platform ini bagi tujuan kebaikan.

Pernah kusuarakan hasrat untuk membina akaun blog kepada seorang sahabat baikku seorang bakal cikgu dan merupakan blogger terkenal, Namun kekangan masa antara kami telah membataskan kami untuk tujuan tersebut.

Pada awalnya, aku berfikir apakah 'entry' yang boleh aku 'post' dalam blog ni, sebabnya hampir semua blogger dah 'catch-up' isu-isu di dunia ni. Akhirnya aku melihat satu ruang yang boleh dijadikan 'entry' iaitu berkenaan tugasku yang sentiasa berhadapan dengan cabaran. InsyaAllah, akan aku kongsikan apa yang sepatutnya dikongsi bersama.

Untuk akhirnya, Aku menganggapkan diriku ini sebagai "Budak Baru Belajar", oleh kerana itu aku mohon kepada rakan blogger sekelian agar dapat membantu aku dalam bidang ni. Wallahuaa'lam.

No comments:

Post a Comment